Tuesday, April 20, 2010

Home » » maksud Cinta

maksud Cinta












    • Cinta bererti jika kita benar-benar mencintai seseorang kita tidak akan pernah berhenti memikirkan tentang mereka walaupun sesaat dan merasakan dialah segalanya.
    • Cinta adalah perasaan yang tak dapat dilihat dan di jelaskan tapi boleh dirasai dan jika kita benar benar menyintainya, kita sanggup mati untuk mereka 
    •   Cinta adalah segalanya.cinta hadir tanpa diundang..keikhlasan rasa cinta membangkitkan seribu kekuatan dalam jiwa dan diri kita. kerana cinta itu memberi sejuta rasa, tidak keterlaluan jika aku katakan cinta itu anugerah yang tidak terhingga.... 
    • Cinta membuatkan kita merasa bahagia dan selesa bila bersamanya dan  kita boleh menjadi diri kita sendiri, tak perlu make up,tidak perlu pakaian mewah semasa dengannya dan dia sentiasa merasakan kita adalah satu satunya insan yang dia sayangi. 
    • Cinta adalah menyintai, pengorbanan, kesetiaan, persefahaman,,saling perlu memerlukan dan sentiasa mengambil tahu
    • Cinta adalah mengambil berat tentang orang lain. Iaitu sentiasa menerima seadanya seseorang itu walau apa jua keadaan nya bukan kerana kelebihannya sahaja.
    • Cinta adalah perkongsian suka dan duka. Dia atau kita akan sentiasa ada di sisi dalam apa jua keadaan
    •  Cinta adalah persahabatan dan keluargaan
    • Cinta adalah dugaan paling besar tapi manis akhirnya, terpulanglah pada kita bagaimana kita menghadapinya
    • Cinta boleh membuatkan kita mengalirkan air mata.
    • Cinta mampu merubah memberikan kebahagiaan dalam hidup kita
    • Cinta merupakan pencetus corak kebahagiaan dalam hati kita... bila hati dah cinta segalanya menjadi  indah...semakin indah.... terus indah....
    I love Allah....I love my family and I Love u all....... 







      15 comments:

      Anonymous said...

      bgus

      Anonymous said...

      tapi macam mana kita nak tahu , seseorang tu suka kat kita.... dengan hati atau dengan mata

      cahaya cinta said...

      suka sagat degan blog ny

      Anonymous said...

      dengan hati lah..mata kdg2 bernafsu..kalau hati dgn akal

      Anonymous said...

      ap bukti lelaki mencintai pompuan yg setulus hatinya..

      yan mei said...

      sempurna !!!
      I sangat suka akan blog korang ni !!!

      ~~M@RM@L@D3~~ said...

      cinta??? sesuatu perasaan?? sanggup mati?? kau cinta sape sampai sanggup mati tu ?? astagfirllah.. cinta dari segi psycology adalah sifat yang hanya lahir dari nafsu..

      Anonymous said...

      cinta = nafsu.. takde nafsu takde chinta~~

      saiful said...

      Saya suka kerna cinta saya rasa gembira sekarang2 aq dpt rasa cinta yg indah

      Anonymous said...

      all the best

      Anonymous said...

      MACAM MANA PULAK KALAU CINTA WAKTU REMAJA LEPAS CLASH STILL ADA PERASAAN KAT DIA

      zqiedqh cyg kamarul said...

      I ska sgad blog nie tau all the best

      umi atika said...

      sy x fhm

      Anonymous said...

      Cinta ?
      Jangan Bercinta Kalau Belum Bersedia ?
      Jaga Lah Diri Semasa Bercinta
      Jangan Sampai Hidup Merana

      Anonymous said...

      Aku dpt rsekn cinta tu dtg prlahan lahan.. tnpa aku mnyedarinyee

      Post a Comment

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

      Friend Update