Thursday, November 25, 2010

Home » » Aizat Tak Kisah Gagal Ke Juara Lagu

Aizat Tak Kisah Gagal Ke Juara Lagu



PETALING JAYA: Walaupun pernah meraih gelaran juara Anugerah Juara Lagu 24 pada tahun lalu, penyanyi Aizat tidak kisah gagal ke peringkat akhir AJL25 kali ini.

Beritahu Aizat, dia tidak mungkin kecewa dengan kegagalannya untuk mara ke AJL25, sebaliknya bekas pelajar Akademi Fantasia 5 itu akan menyaksikan pertandingan tersebut untuk menyokong rakan-rakannya.

"Mungkin terasa sedikit pelik kerana sebelum ini selama dua tahun berturut-turut saya menyertai AJL dan tidak untuk kali ini.

"Apa-apa pun, saya tidak kecewa. Ia merupakan lumrah dan adat bagi sesebuah pertandingan. Ada masanya kita di atas, dan ada masanya kita di bawah.

"Jika tiada aral, saya tetap akan ke AJL25 untuk menyokong rakan-rakan seperjuangan saya," katanya selepas ditemui ketika dia menghadiri sesi latihan bersama peserta-peserta Kamilah Bintang, di sini, Selasa.

Sementara itu, Aizat mengeluarkan pandangannya bahawa dia gembira dengan peredaran industri muzik masa kini kerana ramai penyanyi muda memiliki bakat besar.

Katanya lagi, berdasarkan pemilihan AJL25 yang didominasikan oleh bakat-bakat muda seperti Yuna, Hujan, Bunkface dan Faizal Tahir, dia percaya, golongan seperti itu bakal menjadi pelapis di masa akan datang.

"Rasanya, muzik kita kini lebih seimbang. Seronok pula bila masing-masing tidak kira bakat baru atau lama bertungkus-lumus menghasilkan karya muzik yang hebat.

"Ia juga memberikan semangat buat penggiat seni muzik untuk menjadi yang terbaik. Bagi saya, ia sebuah persaingan yang sangat positif," ujarnya.

mSTAR

1 comments:

hans said...

bagus Aizat nih
apa2pun lagu3 fia memang best

P/S : Berapa Kutipan Filem 2 Alam? Kamu Tahu?....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update