Tuesday, January 11, 2011

Home » » Gambar Fasha berbikini di Bali

Gambar Fasha berbikini di Bali


KUALA LUMPUR - Pelakon Fasha Sandha memulakan tahun 2011 dengan kontroversi apabila gambarnya memakai bikini ketika bercuti di Bali, Indonesia sempena sambutan tahun baru tersebar di Internet.

Sebanyak enam keping gambar percutiannya tersebar dengan empat daripadanya menampilkan Fasha hanya memakai bikini dengan menyarungkan pario berwarna hijau muda.

Difahamkan Fasha bercuti bersama beberapa rakan wanitanya di pulau peranginan tersohor itu sempena sambutan tahun baru selama beberapa hari.

Bagaimanapun, Fasha ketika dihubungi Kosmo! semalam enggan memberikan sebarang komen berhubung isu tersebut dan hanya menjawab melalui khidmat pesanan ringkas (SMS).





15 comments:

Mohammednajib said...

artis oh artis........apa nak jadi ni

Mknace said...

:) :) :) terbaeekkk!!!!

Anonymous said...

biasa ler manusia, bila senang lupa segala asal usul kita, tunggu bila kesusahan nanti masa tu ler baru nak insaf keluar air mata.

Anonymous said...

ermmm Fasha2 ape nak jadi dgn ko..ingt mati wei..bila2 msa maut datang..buat ape dambarkan hidup dunia yg akan hancur 1 hari nanti..kejar lah hidup akhirat yg kekal abadi
ingt dosa dan azab tuhan

eira said...

mkin lame,mkin truk si fasha nihhh

Anonymous said...

dia rsa dia cntik pkai cm ni kot....

chIpsmOrEbEE said...

dunia

Anonymous said...

ko fkr ko cntk..pki cm ,2 cntk g mk aku....jgn ingt syok je ye kak fasha......ingt tuhn........

maskolis said...

Artis dimana-mana saja aja.... nggak disini ehh di Malaysia juga. Makasih infonya.

Anonymous said...

biasala beb dunia akhir zaman macam2 bole jadi... so sama2 la kita jaga diri kita sendiri...
allah jadikan mata kiri kita untuk menutup keaiban orang lain dan allah jadikan mata kanan kita untuk menutup keaiban diri kita sendiri... pikir-pikirkanlah... renung-renungkanlah....

Nisa' Pasir Gudang said...

Dunia bagaikan penjara bagi orang mukmin.

bie colection said...

x tau nk ckp.. hope cgt fasha boleh brubah

Anonymous said...

Sesiapa yang membawa cerita aib orang lebih berat dosanya dari anak yang berzina dengan Ibu nya..x payah susah2 bawak cerita aib orang...lantaklah dia berjawab dgn Allah. Kita pun terpaksa berjawab dengan Allah sbb menyebarkan cerita aib orang.

Anonymous said...

Inilah contoh yang terbaik. Islam pada nama. Inilah artis bodoh lg laknat. Bangsa melayu yg lupa diri. Fasha sanda bodoh laknat. Ko ingat ko tu bangsa melayu. Ada budaya n adat. Ko ingat ko tu org inggeris. Geram aku. Wajar sekiranya pempuan laknat ni di ben terus dari jadi artis di malaysia. Dajal punye artis.

Aira Abdullah said...

em... akhir zaman.. bnda yang mcm ni pon dah jadi kebiasaan... artis2 baru sekarang pon makin naik antu.... kalau berlakon, siap berjilbab litup... pijak semut tak mati.... huh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update