Tuesday, August 3, 2010

Home » » Char Kuay Teow JUARA best in town!!!

Char Kuay Teow JUARA best in town!!!

seingat aku kali ni merupakan kali ketiga aku ke gerai juara. sepanjang tempoh tu, rasa char kue teaw dia x penah berubah.. lokasi gerai yang terletak di belakang deretan kedai dekat semambu, kuantan tidak mengecualikan aku untuk meneruskan jalan2 cari makan aku dan keluarga. kedudukan kedai yang sedikit tersorot dari jalan besar namun bagi penggemar ckt, gerai juara merupakan antara gerai yang terkenal di sekitar kuantan.

laki aku memang gila sangat dengan ckt kat gerai juara ni. kalau tak berpeluang untuk pergi dengan aku, dia xkan berfikir panjang mengajak rakan2nya menikmati ckt yang sedap tue.. pergh...memang sedap... kalo korang tak caya bolehlah korang cuba merisik rasa ckt juara ni..


the best koay teow in town...


antara menu menarik yang terdapat di gerai juara..


apa yang best tentang juara..masakannya dimasak oleh 2 lelaki muda..kalau tak silap aku umo diorang ni 20an je.. huuu bangga betul... bukan nak kata lah..aku yang pompuan ni pon belum tentu masak ckt sesedap yang diorang masak


kemahiran memasak ckt yang ada pada diorang tak boleh dipertikaikan.. tengok tu...bukan main banyak bahan2 masakan diorang..yang penting diorang punyer secret resepi tu...huh, x tahan,beb (air liur meleleh)


wajah anak2ku yang amat menggemari ckt masakan diorang...
haa..korang ada berani ke nak cuba ckt sedap diorang ni... setahu aku kat kuantan ni ada beberapa lagi gerai yang merupakan cawangan juara ni...lupa pulak nak tanya... mungkin ada dikalangan korang yang tahu bolehkan kongsikan dengan aku, lain kali boleh lah aku cuba kat cawangan lain pulak... apa yang aku tahu, kat sungai isap jaya juga merupakan cawangan juara, cuma disebabkan masalah2 tertentu ia terpaksa ditutup buat sementara. apa yang pasti....sedap.....



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update