Saturday, February 5, 2011

Home » » Artis leka berhibur ditahan

Artis leka berhibur ditahan

4 Februari 2011

DI kelab malam di tingkat atas bangunan inilah seorang artis bersama beberapa rakannya ditahan ketika sedang leka berhibur di Bukit Bintang semalam


KUALA LUMPUR - Tindakan seorang pelakon lelaki yang turut merayakan malam sambutan Tahun Baru Cina dengan berpesta di kelab malam memakan diri apabila dia merupakan antara 200 pengunjung yang ditahan selepas polis menyerbu lima buah premis di Bukit Bintang dan Jalan Doraisamy di sini semalam.

Difahamkan, pelakon tambahan lelaki berusia dalam lingkungan 20-an itu pergi ke situ bersama beberapa rakannya untuk berhibur. Dia dikatakan berlakon dalam sebuah drama yang pernah ditayangkan di sebuah stesen televisyen swasta.

Ketika serbuan serentak di lima buah premis hiburan pada pukul 2 pagi itu, artis itu dan rakannya bagaimanapun dibebaskan selepas didapati mereka tidak mengambil sebarang dadah. Mereka dipercayai ditahan ketika sedang asyik menari.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zulkarnain Abdul Rahman berkata, pihaknya membuat serbuan selepas menerima maklumat mengatakan terdapat remaja bawah umur memasuki premis berkenaan tanpa sebarang sekatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update