Wednesday, August 4, 2010

Home » » Masalah dengan Acer 4740g..Selalu Hang

Masalah dengan Acer 4740g..Selalu Hang

Aku mempunyai masalah dengan laptop Acer 4740g aku nie. Baru 2 bulan pakai, laptop aku selalu hang,dimana semuanya membeku pada paparan termasuk pointer mouse. Satu-satunya penyelesaian adalah memaksa mematikan laptop dengan menggunakan butang power.  Aku pernah dah hantar ke kedai yang aku beli tapi diorang kata takde masalah. Jadi aku nak mintak tolonglah kalu sesiapa ada tip untuk menyelesaikan masalah nie

2 comments:

Amir Izzat said...

membeku? ooh.faham2..mungkin sebab laptop tue panas..processor dia panas..laptop kena gak rehat..nie mesti kes on laptop seharian..kan?

lebih elok beli kipas tambahan(cooler) tue..pasang.. nanti sejuk sikit..

Amir lak..kerap gak kena..huhu

alissa said...

cooler dah pakai tapi laptop hang lagi laaa...kadang 2 baru buka sekejap dah hang..pening2

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update