Wednesday, March 17, 2010

Home » » gubahan bunga yang ada di dalam rumahku....

gubahan bunga yang ada di dalam rumahku....

sape kata buah-buahan plastik x cantik kalau di gubah... tengok nie..

ini merupakan gubahan paling special kat rumah aku.. aku jadikan kulit kerang besar sebagai pasu.. sweet sangat... cantik kan???





haha...ni tempayan keramat yang paling besar ada kat rumah aku.. menarik la jugak... nanti aku nak ubahsuai balik gubahan kat tempayan ni... kata orang mulut tempayan boleh tutup, so..aku tutuplah dengan jambangan bunga...hehehe...









hiasan bunga gantung kat rumah aku.... cantik sangat!! dah ramai member2 tempah... kalau ada lagi yang berminat nak tempah jugak, contac je bila2 masa...










cuba kalian tengok pasu pada gubahan ni... ha.. kalau nak tahu pasu tu dari china, member yang bagi hadiah masa aku kawen dulu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update