Monday, April 5, 2010

Home » » kalu nak buang Seluar jean pikir 10x dulu

kalu nak buang Seluar jean pikir 10x dulu




Boring betul malam ni...aku dah mati kutu nak buat cerita apa lagi kat blog ni.. idea dah kontang.. dalam duk melangut kat depan komputer ni sempatlah juga aku melayari laman you tube..mungkin korang tak pernah tahu seluar jeans terpakai masih berbaloi di gunakan lagi..bukan buat kain buruk atau buat balut nangka jer , patutlah mak aku selalu duk pesan yang barang2 lama dibuang jangan..masih banyak yang boleh dilakukan malah akan menjadi lebih berharga kelak..



bohong!!!!! aku kaki kelentong??? haaaa..kalau tak percaya cuba korang tengok nih.....










kan aku dah cakap ini cerita betul punyer... lepas ni, mesti banyak seluar jeans yang akan bertukar rupa..menarik, bukan!?kalu pandai lagi boleh buat bisness uuuu..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update