Monday, April 5, 2010

Home » » Rokok elektronik

Rokok elektronik



Tadi aku ada dengar dlm berita buletin utama pasal langkah-langkah mengurangkan penghisap rokok di malaysia Antaranya menghapuskan rokok 14 batang dan mempromosikan rokok elektronik...Nie aku nak tanya korang pasal rokok elektronik nie...berbaloi tak kalu aku beli kat laki aku...maklumlah dia tu kuat sangat isap rokok..letih dah aku berleter tapi dia buat dek aje,eeee sakitnya hati.Tadi aku ada pergi usha kat tpt lain tp tak tahulah boleh pakai ker tidak....Kalu korang pernah terdengar,terbaca atau tercuba rokok nie boleh lah tolong bg tahu aku pasal bende alah nie...bahaya tak pakai benda nie..bukannya apa takut tak pasal2 laki aku dapat kejutan lektrik pulak..

.


p/s untuk laki aku :Rokok mendatangkan bahaya pada kesihatan dan kewangan..hehehehe jgn mare ye.

4 comments:

LUKISAN PENA said...

sesi kunjungan mesra bersama bulan dan bintang

Anonymous said...

salam,

kalau nk tahu lebih lanjut rokok eletronik nie..klik je ke http://www.thebox.my

Shahrul said...

Hubungi saya : MOHAMMAD SHAHRULNIZAM
Email : dracomalfoyxray@yahoo.co.uk

Katalog : E-Cigarette

http://www.facebook.com/album.php?aid=231253&id=846419308

Penghantaran PERCUMA ke SELURUH MALAYSIA.

gardiva said...

The world's best electronic cigarette is available in Malaysia now

www.gardiva.com

GARDIVA only promotes the BEST electronic cigarettes,we provide 2 YEARS WARRANTY and therefore willing to give money back guarantee up to 50% should GARDIVA users can prove that there are other electronic cigarette products with higher quality than GARDIVA products in Malaysian market.

GARDIVA electronic cigarettes for better MALAYSIA

Thank you,
www.gardiva.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update