Wednesday, June 23, 2010

Home » » Alamak!!!! susahnya nak parking kereta....

Alamak!!!! susahnya nak parking kereta....

 suatu ketika dahulu aku pernah n3 mengenai pemandu wanita yang menyusahkan di jalan raya. dah banyak kali sangat aku sendiri mengalami masalah sebegitu. memang geram, apalagi saat melihat wajah tak bersalah diorang tu... kaum lelaki cukup marah dengan sikap segelintir wanita yang terlalu mementingkan keselamatan sehingga mengundang bahaya kepada pemandu lain.


kat bawah nie pulak satu video yang menarik untuk tontonan korang semua mengenai pemandu wanita.. aku malas nak cakap lebih2 korang tontonlah sendiri....








aku tak pasti apa perasaan korang bila korang tonton video tadi..apa yang pasti, keghairahan wanita tersebut telah mengundang rasa yang kurang enak dalam dada cik abang kat belakang sehingga sanggup turun semata2 nak tolong cik minah memarking kereta beliau dengan selamatnya...


kalau aku dah lama hilang sabar dengan cik kak tu... aku agak dia tu baru dapat lesen memandu kot, tak pon xde lesen langsung... adoiiiiiii.....mahu sekali aku waccchaaaa kat dia...apa pulak kata korang....??? ada stuju??

1 comments:

nur said...

huhuhu.. betol lah.. even nur pun kdg2 cuak bwk kete tapi jgn tunjuk tkut sgt.. berani2 jer bwk kerete.. huhuhu.. jenjalan dr gb..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update