Sunday, April 18, 2010

Home » » AKU DAH JADI CIKGU...

AKU DAH JADI CIKGU...

hari ini hari yang paling menggembirakan aku... akhirnya
aku dapat juga berkongsi minat dengan kak har dan kak ina... lokasi paling strategik (rumah kak har) menjadi saksi minat kami yang mendalam dalam bidang folkart... pertemuan antara kami bertiga menjadi rahsia yang utuh dan akhirnya cita2, harapan dan impian kami bersatu menjadi padu...


kisahnye, melukis folkart la...tak pasal2 kak har ngan kak ina dah panggil aku cikgu... hee malu betul aku.. bukan ape, aku pun bukan lah terror sangat dalam folkart ni, setakat lukis main2 boleh lah.... rasanye tahap nak jadi cikgu tu, belum lagi kot.... heeee... (tak boleh cakap banyak nanti murid2 merajuk...

tengok ni....




lukisan ni dilukis oleh kak har....hehe...geli hati betul, bersembang lagi banyak dari melukis...gambar kat bawah ini pulak lukisan dari kak ina... kesian betul kak ina, masih belum dapat nak melukis lagi.. aku harap kak ina tak mudah putus asa... gambar satu lagi kat bawah.. saje je aku lukis bagi kak ina dan kak har tengok, biar kuat semangat sikit.... hehe
istimewa buat kak ina...

4 comments:

puteri merah jambu said...

sangat cantik ;) <3

alissa said...

thank u...ada kemahuan semua boleh jadi

Nuri Azlan said...

menarik..cantik...seni ni...

Norshams said...

Assalammualaikum<
Ini kat mana? boleh i joint? i minat sgt folkart..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update