Monday, May 3, 2010

Home » » Apa yang dimaksudkan dengan Survey online

Apa yang dimaksudkan dengan Survey online

Setiap syarikat bergantung pada penyelidikan pasaran untuk memberitahu mereka apa yang orang fikirkan tentang produk mereka dan apa yang mereka akan paling mungkin untuk membeli (dan mengapa) di masa depan.

Untuk melakukan hal ini mereka membuat kajian dan menawarkan insentif sehingga masyarakat umum akan mengisi mereka - dan kebanyakan mereka adalah seperti itu diedarkan melalui internet. Ini adalah cara terpantas dan termudah bagi syarikat untuk mendapatkan maklumat dan maklum balas mereka perlukan kerana lebih murah daripada bentuk-bentuk lain dari komunikasi.


Jika anda mampu menjawab beberapa soalan mudah dan mengisi beberapa butiran, maka anda boleh mendapatkan pendapatan yang baik dari mengambil survei online dan membantu syarikat dengan penyelidikan pasaran mereka. Beberapa akan membayar anda dalam jumlah kecil setiap kali anda mengisi survei, sementara yang lain lebih banyak menggunakan pendekatan undian, dan menawarkan wang tunai dan hadiah menarik untuk mereka yang mengisi survei mereka.

Ada banyak laman web yang akan memberitahu anda sebagai peluang terbaik dan menghantar surver setiap kali mereka menjadi sedia, dan anda boleh mendaftar ke banyak dari mereka secara percuma. Beberapa dari mereka akan menjadi lebih relevan bagi orang lain bergantung pada apa yang negara anda ada; Apa yang perlu anda lakukan untuk mencari laman dengan menaip"dibayar survei online"pada enjin carian . Jangan lupa tanda petikan, kerana mereka akan membantu anda untuk mencari bahawa frasa yang tepat dalam keputusan.

Jangan terlalu banyak menyertai  halaman  jika tidak, anda menjadi dibanjiri dengan email - yang terbaik untuk memulakan dengan dua atau tiga yang paling popular di negara anda. Ini tidak bermakna anda tidak akan mendapatkan kesempatan untuk melakukan kajian bagi syarikat di negara-negara lain tetapi anda cenderung mendapatkan masukkan lebih banyak yang negara anda

Apa yang biasanya terjadi adalah ini - selepas anda menyertai anda akan perlu mengisi profil anda dengan maklumat sebanyak mungkin. Ini akan membantu dalam menentukan tapak yang survei untuk menghantar kepada sesiapa. Pastikan anda membuat akaun email baru  untuk digunakan dengan survei halaman anda, kerana anda akan bertanggung jawab untuk mendapatkan lebih banyak emel.

Sementara banyak halaman membayar tunai beberapa akan membayar melalui voucher, sehingga semak butiran yang diberikan pada setiap halaman dan melihat jenis voucher anda akan mendapat. Jika mereka adalah untuk kedai anda masuk ke dalam, maka anda akan mendapatkan beberapa keuntungan dari mereka.
Selepas anda siap dan sedia untuk pergi anda harus tetap di atas bahawa akaun e-mel, kerana setiap survey hanya mungkin perlu dijawab oleh sebilangan set orang dan mereka sering menghantar kepada lebih daripada yang diperlukan untuk memastikan mereka mendapat cukup balasan. Semakin cepat anda dapat menyelesaikan masing-masing dan menghantarnya kembali lebih baik - dan semakin cepat wang anda akan meningkat terlalu. 
 

 mengambil bahagian dalam kajian online dibayar dan soalan boleh menambah hingga pendapatan sambilan yang menyenangkan untuk usaha yang sangat sedikit.

Online survey yang aku join malaysia.youthsays... free
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update