Sunday, May 30, 2010

Home » » PERHIASAN RUMAH VERSI FOLKART

PERHIASAN RUMAH VERSI FOLKART



hai korang semua...terasa lama benar x n3 ye..sampai rasa macam dah lupa pulak cara2 nak n3.. hehe..tipu sikit sikit, ok kan... aku ada barang baru nak dilelong pada kalian semua...pasti syok punye!!! buat yang begitu fanatik dengan henglish stail, gerenti gile ngan tawaran hebat nie... dalam duk kalut melayan kepala otak yang makin lembab ni, alhamdulillah, sempat juga aku buat koleksi gempak nie...
meh, tengok dulu apa yang ada.... tengok je kak,mak cik tak beli tak ape...!!!



TEMPAT SIMPAN SURAT BERTINGKAT

ini merupakan tempat simpan surat bertingkat yang menarik dan sesuai sangat kalau ditempatkan kat rumah akak,makcik, yang cantik tue.. harganye tak mahal cuma rm 65 je.. murah je tu... 


CIK LABU SAYUNG

cik labu nie, aku tak jual sebab member aku yang punya.. dari pagi sanggup dia bawa mak labu ni ke ofis semata2 nak aku lukiskan. selama 30 minit masa mengular kuperlukan untuk siapkan mak labu kesayangan dia... habih barang2 pusaka kat rumah dia bawa untuk aku berikan nafas baru... bila dah siap lukis... dia tersenyum bangga kerana mak labu takkan menyorok bawah katil lagi selepas ini... tahniah ye,cik jue...



SIGNAGE UNTUK TOILET

signage ini pulak untuk tandas rumah korang. kat rumah aku dah ada 2... bila ada tetamu yang datang tak payah susah2 nak tunjukkan kat mana dia tandas cantik korang tue... harga yang aku tawarkan untuk signage nie cuma semurah rm 28 je...



CEREK MAK BEDAH

cerek cantik ni, boleh je kalau korang nak guna untuk hidang air pada tetamu yang datang kat rumah korang... tapi, sayang betul kalau cerek secantik nie dibasahi kopi pekat tue.. letak kat almari tonton kan cantik.. harga nye rm29..


yang ini pulak cik cerek pinky berharga rm 38.. besinye lebih tahan lama dan tebal gitu...


KERUSI UNTUK MAKE UP

ini pun aku tak jual yer, saje nak tontonkan pada korang betapa cantiknya barang lama kalau dilukis bunga sekuntum dua... dah....sekarang bila time make up, aku dah tak sampai hati nak duduk kat kerusi nie... heee..berdiri lagi best..


TAK TAU NAK PANGGIL APER..

benda nie aku pon konpius nak panggil ape... nak simpan surat, boleh, bil air bil api pon boleh...nak gubah bunga kat dalam dia pon boleh....banyak betul kegunaan benda alah nie... harganye cuma rm 40 jer


SIGNAGE

tak puas betul bila aku lihat signage secantik nie... wordingnye belum aku tulis, sengaja aku kosongkan untuk korang...harga sicantik manis nie, rm 38 jer.. 


ini pon geng diajugak .beza cumak pada letaknye bunga... yang ini bunga bawahnye berada di 2 penjuru.. walaupun berbeza harganya tetap sama...


BAKUL JELITA..

nyonya manis ni pulak aku ilhamkan untuk korang. harga bagi bakul jelita yang menawan ni rm 55.. dah SOLD sebenarnye kat tuan punyer mak labu tapi, bagi korang yang beminat boleh tempah je terus ngan aku yer..


LESUNG ANGGUN

bidadari yang mengasyikkan pandangan mata nie adalah dari.... aper yer sebenarnye??? nak kata kayu bukan kayu, nak kata batu memang sah bukan batu... laki aku cakap dari fiber.. entah...aku pun tak tau... harga dia istimewa, sebagai percubaan pertama aku tawarkan harganye  rm48... mesti menawan hati...


RAK PAGAR..

rak nie nak kata rak pon bukan macam rak jugak tapi kat atas dia bolehlah mak cik2 letakkan pelita nyoya koleksi yang ada kat rumah tu..sesuaiiiii gitu!!! kat bawah tu pulak boleh digantung barangan lain pulak... harga cik tipah ni cuma rm55 je... cantikk...


KOLEKSI...

tak de makna bagi aku untuk buat koleksi secantik ini sebagai koleksi peribadi.... koleksi ini untuk korang isikan kat mana2 ruang yang ade kat rumah besar  korang tue... jangan lupa jenguk2 belog aku ni lagi kerana aku pasti selepas ini masih banyak yang cantik dan menarik untuk aku persembahkan pada korang... yang ada kat kuantan, kedai barangan istimewa nie... ada kat rumah aku. hubungi 0199322069 untuk dapatkan koleksi yang  cantik menarik nie....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update