Monday, June 7, 2010

Home » » Folkart Home Deco

Folkart Home Deco


koleksi terbaru folkart dari aku..jenuh aku duk berteleku kat meja makan yang aku tempatkan diruangan dapur rumah kecik aku ni.. bukan setakat ilham yang ku cari, malah dengan bapaknya sekali!!! hasilnya, walaupun keghairahan menggunung, tapi berbaloi-baloi!!! nak tengok tak perhiasan cantik molek yang ada dalam koleksi aku??? jom...



koleksinye... mau tak penuh meja makan aku...hehe... dah kembali belajar makan bersila pon!!!!


signage...

tin penyiram


holder a


holder b


bekas tisu


holder c


rak dinding


switch cover


kotak


signage no rumah


holder n rak 2 dlm 1


tin biskut a


tin biskut b


key holder


double switch cover


jug (tin)


remote holder 3 tingkat..


semua ni merupakan koleksi aku... sape2 yang berminat sms ke 0199322069.. 
"SELAGI STOK MASIH ADA!!!"


2 comments:

r-mean said...

wah..semuanya pink

alissa said...

ahaks....pink banyak misteri....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update