Monday, April 25, 2011

Home » » folk art semasa alahan....

folk art semasa alahan....

Dah hampir 4 bulan usia kandunganku. alhamdulillah, mohon dipermudahkan segala urusanku. Mabuk yang dulu menyerangku semakin menghilang. cuma kepenatan serta keletihan kerap kali bertenggek dalam badanku. Pagi ini pun aku muntah lagi, namun tidaklah seteruk di awal kehamilanku. jika dulu nak memandang berus dan colour pun aku tak sanggup, apa lagi nak melukis dan menyiapkan tempahan yang dah terlalu banyak tu.. ruang meja makan kat rumah ku dah bersepah dengan kayu2, tin3 tak kurang juga kuali2 yang telah dihantar untuk aku siapkan lukisannya... jenuh juga mengumpul kekuatan untuk memulakan karya agung ni.. akhirnya, 2 minggu lalu aku berjaya mencuba melawan kudrat yang tak seberapa demi tidak menghampakan tempahan2 yang telah pon aku sanggup untuk melakukannya.... lihatlah hasilnya...








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update