Thursday, March 4, 2010

Home » » Riak Ego Lelaki masa kini

Riak Ego Lelaki masa kini


hai semua..semoga sentiasa dalam dangkapan kebahagiaan..hidup kita sememangnya sentiasa dilimpahi dengan segala macam bentuk rasa. adakala kita terlena diulit mimpi kebahagiaan, adakala kita sering terjebak dalam kancah kedukaan namun apa yang penting, mudah-mudahan kita tidak pernah lalai dan jauh meninggalkan tembok keinsafan..

hati kita sering menuntut banyak kesabaran lebih-lebih lagi bila berhadapan dengan situasi yang menyerabutkan. sabar jelah sehingga suatu masa kita akan diterangi dengan cahaya ketenangan.

huh...apa yang paling perlu dan seharusnya kita tahu bagi mencapai menu kebahagiaan, segala rempah rasa gelora di jiwa harus kita pertaruhkan... mana boleh sabar, sabar je la..

nak cerita perihal lelaki yang adakala menuntut banyak kesabaran dalam diri kita....huh...rasa menyampah pun ada jugak bila nak cerita bab ni.. so sape-sape yang berminat untuk cerita atau meluah perasaan , jangan malu-malu join saya ye.. bolehlah kita sama-sama bertukar pendapat mengenai lelaki dalam hidup kita...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update