Saturday, April 3, 2010

Home » » Kuda

Kuda





Di dalam sebuah kandang kuda, Salah satu dari kuda trek mulai bercakap tentang track record-nya. "Dalam 15 perlumbaan terakhir, saya telah memenangi 8 daripada mereka!"

kuda kedua pula menyampuk, "Yah dalam 27 perlumbaan terakhir, saya telah memenangi 19!!"

"Oh itu bagus, tapi dalam 36 perlumbaan terakhir, saya telah memenangi 28",! Kata seekor lagi sambil mengibaskan ekornya.

Padamasa itu, mereka menyedari bahawa seekor anjing telah duduk di sana mendengar. "Saya tidak bermaksud menyombongkan diri," kata anjing itu, "tetapi dalam 90 perlumbaan terakhir saya, saya telah memenangi 88 daripada mereka!"

Kuda-kuda yang jelas kagum. "Wow!" kata seorang, selepas hening terdiam. "Seekor anjing bicara."
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update