Friday, July 30, 2010

Home » » Tantaraaaa...folkart muncul lagi...

Tantaraaaa...folkart muncul lagi...

 dah lama betul i tak muncul...kemaruk gila nak pegang berus dan muncul kat blog.. hampir sebulan bakat aku yang gitu2 ni aku sepikan... mahu tak gila... sehari tak melukis aku dah jadi tak betul...bayangkan kalau sebulan apa dah jadi pada jiwa murni aku...huh... meranap-ranap dinding keinginan nak melukis tapi ape kan daya aku cumalah manusia biasa tak boleh lari dari kepompong tanggungjawab dan tugas pada jabatan yang aku sanjungi...

dalam duk tabah menghadapi dugaan hidup yang dasyat ni...sempatlah juga aku perasapkan kembali mr.peralatan lukis yang dah lama aku x guna.... jom lah kawan2 kita saksikan apa dah jadi...


cermin ni aku beli dari kawan yang ke akea baru2. nampak lebih berseri dan bererti..sampaikan nak mencermin diri pon tak jadi asyik dok perati kat bunga je... heee..


signage assalamualaikum yang terbaru dari aku ni tampak lebih menyerlah...sape2 yang berminat, semestinya anda dah tau macamana cara nak mengorder nye...


mom's kitchen ni pulak masih panas lagi...aku taknak fikir panjang so, aku buat je motif bunga menggunakan kaler yang sama.. cantik jugak..


ini pulak yang terakhir dari aku..sengaja kubiarkan kosong wordingnye...  nampak ringkas dan menawan... setelah sebulan aku tinggalkan fa ini, akhirnya aku akui..... masih lembut lagi tangan kasarku ini... hehe....

5 comments:

nasazfrog... said...

wahh kretifnye.... cantik lah,, takyah nak beli2

NQ said...

cantikkk

alissa said...

saya budak baru belajar..kalu ada silap tolonglah comment erk

sop said...

pandai nyer lukis.. boleh bisness nih

alissa said...

Saya buat lukisan falkart suka2 jer..tp Kalau nak tempah boleh ajer..hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update