Sunday, April 25, 2010

Home » » Folk art for sale..

Folk art for sale..



kali ini aku dah x teragak2 lagi.. permintaan fa amat menggalakkan. fuh, makin berkobar2lah semanga kefolkartan aku...kat bawah ni merupakan sebahagian daripada bentuk2 kayu yang ada pada aku... nah, adik kakak bilang saja bentuk macamana yang menjadi impianmu... call lah aku sekarang... kalau masih ada yang mempunyai dinding2 kosong kat rumah, cubalah korang penuhkan dinding tu dengan  fa ni.. orderlah sekarang...kalau ada yang berbesar hati nak tengok bagaimana fa yang diorang order dilakukan, anda dijemput datang ke rumah (harus diingat, kepada yang mengorder sahaja... yang saja2 nak datang tu, buang duit minyak je...)
 
RM 28(TERMASUK WORDING KORANG)

 
RM32( KALAU NAK WORDING  PUN BOLEH JUGAK)

 
RM 35 (TULISAN RUMI PUN BOLEH..)

 
RM 35 (WORDING IKUT SUKA HATI KORANG)

 
RM 38 (WORDING IKUT SUKA HATI KORANG JUGAK!!!)

NAPE GELENG KEPALA??? tak pecaya ke.... Aku jual murah2 je... taknak susahkan adik kakak..tak suka cekik darah... hehe.. kalau berminat meh la order (0199322069) serikanlah ruang dinding anda dengan fa ni... pasti rumah tangga akan berseri lagi menyeri....heheheeeee(gelak panjang)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update