Saturday, April 24, 2010

Home » » Folk art datang lagi...

Folk art datang lagi...

kali nie dalam sibuk duk berperang dengan anak2 sempat juga aku menyiapakan fa nie... kita layan dulu gambar2 nie...nanti aku story jap lagi..
 
ketiga2 fa yang aku lukis kat pinggan antik nie milik kak har. harap walaupun tak seberapa, kak har suka... emmm teringat kak har n kak ina, macam mana agaknye rose yang diorang lukis sekarang....aku pun masih tak puas nak cari ilmu fa...
 
ini merupakan  hasil kerja aku dalam kemalasan. dalam malasku..sempat jugak aku lukis...menariklah jugak fa ni...walaupun dah malas tapi masih nak jugak aku pegang berus....hehe..inilah hasilnyer...
 
nurul wahida,gadis secantik nama, dah sebulan buat permintaan supaya aku buat love yang ada tertera namanye.. ini baru lukisan, dia telah buat special request agar aku menulis nama di depannya nanti... sabar ye cik nurul.... nanti i penuhi permintaan u tu...
 
 best mum's kitchen... macam bagus je tajuk tu...

 
ini pulak yang pertama ku lukispada hari ni...milik siapa, masih belum dapat ditentukan lagi....
 
ini  pulak dah 2 ari aku peram kat dapur...



zura, ee...takutnye aku nak tunjuk kat kau benda alah ni... rasa macam x elok je...  ah...takpelah tunjuk je dulu....

1 comments:

adikqimie said...

cantiknya... nak.. hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update