Thursday, April 15, 2010

Home » » fork art .......keinginanku, kemahuanmu...

fork art .......keinginanku, kemahuanmu...

ape nak buat dah hobi aku melukis... pantang ada masa terluang aku tidak akan menghabiskan masa sebegitu aje... sehari tak pegang berus, jari-jemariku seolah-olah menggeletar.. hehe... ajaibnye perasaan sejak dah jadi gila melukis ni... selalu je member ofis bertanya, bilakah masanye aku mula melukis kerana seolah2 satu hari tidak begitu cukup untuk aku melakukan keinginan aku yang melampau ni.. lebih-lebih lagi,dengan menguruskan makan minum suami, menguruskan anak-anak dan yang paling penting, menguruskan rumahtangga aku..
.


hehe, terus terang aku katakan, takde siapa yang mampu untuk menghalang aku dari meneruskan hasrat murniku.. SUAMI??? dah tau sangat keinginan aku dalam  bab yang satu ni... ada jugak yang bertanya, anak2 tak kacau ke?? kalau aku jawab tak, itu tipu namenye... tapi demi memperjuangkan minat aku yang terlalu dalam  dengan seni lukis ni, semua tu, tak mungkin menjadi PENGHALANG buatku... nah...terimalah  lukisan dari aku yang dah lama menjadi kemahuan member2 ku...




ini pulak tempahan dari member2 yang tahu menghargai bakat kecilku ini



NAH....KEINGINANKU SEGALA KEMAHUANMU... ada yang turut berminat nak tempah ni... boleh call aku, ye.... (0199322069)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update