Sunday, April 4, 2010

Home » » taraaaaaa....................

taraaaaaa....................



jubin ni kononnya aku nak letak kat dapur tapi...tak de tempat yang sesuai la pulak..... simpan dulu lah!!
ni yang aku lukis untuk hadiahkan pada member baik aku..sedih sangat nak berpisah dengan dia... dia dah maju setapak..naik pangkat gitu tapi terpaksa bertukar ke jabatan lain..harap bila dia dapat benda ni nanti, mudah-mudahan dia tak lupakan aku sampai bila-bila...

dekatkan sikit gambar ni... cantik,kan??
papan pemotong yang member ofis tempah..
harap dia suka....

jenuh aku melukis, makin lama rasa dah makin mahir..mau tak penuh satu rumah dengan lukisan folkart ni. seronok sangat bila ramai member2 datang rumah dan cakap cantik lukisan tu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update