Saturday, May 22, 2010

Home » » Folk art... you will love it

Folk art... you will love it


Salam... hai dah lama benar kita tak bersua.. maklumlah sejak kebelakangan ni, macam2 pula yang menimpa dan menuntut sedikit kesabaran dalam jiwa aku.... sampai terlupa pulak nak berbelog. nah, kini tibalah masanye untuk aku ceriakan sedikt belog yang suram ni.... dalam duk sibuk2 melayan karenah kesihatan yang tak menentu, sempatlah juga aku siapkan koleksi serta tempahan rakan2...semua signage, sengaja aku kosongkan wordingnye..manalah tau kot2 korang ada wording yang tersendiri yang nak ditulis kat situ... tempahan dari member2 pulak xsempat untuk aku n3 kali ini... jangan marah, nak tangkap gambar pon tak sempat apalagi nak n3..haa... kepada member2 yang barang2 tak sempat masuk belog, aku mintak ampun nenek moyang ye....  hehe...meh kita tengok dulu....jom cuci mata ...layannnnnnn...








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update