Monday, December 20, 2010

Home » » Selera luar biasa Harry

Selera luar biasa Harry

LONDON: Pendedahan seorang pengasuh budak mengenai hubungan Putera Harry dengan janda 13 tahun lebih tua daripadanya beberapa tahun lalu meletakkan keluarga diraja Britain itu di bawah perhatian ramai sekali lagi.

Dikhabarkan, Harry, 26, menghantar pemandu dan limosin eksklusif menjemput Catherine Davies untuk bertemu di tempat sulit.

Pengasuh itu, Monica Herrero, 24, berkata Harry menjalin hubungan dengan Catherine empat tahun lalu.

Katanya, Catherine - berusia 34 tahun ketika itu - bertemu Harry beberapa kali dan dia bertugas menjaga dua anak wanita terbabit. “Pada satu ketika, mereka bertemu dua kali seminggu,” katanya.

Kata Monica, walaupun Catherine majikannya, wanita itu selalu bercerita mengenai pengalamannya bersama Harry selepas sesuatu pertemuan.

Malah, katanya, Catherine juga sering menunjukkan mesej pesanan ringkas dihantar Harry kepadanya.

“Pada satu ketika, Catherine mengaku Harry menciumnya dalam bilik mandi,” katanya.

Walaupun ketika berpacaran dengan Harry status Catherine adalah janda, dia kemudian berkahwin tetapi bercerai semula selepas muncul dalam siri realiti televisyen, Real Housewives of DC.

Catherine juga pernah menceritakan secara terbuka hubungannya dengan Harry.

Kata Catherine, anak raja itu memeluknya dengan erat dan menciumnya.

“Lidah saya kelu selepas itu,” katanya.

Sementara itu, Istana Buckingham menafikan berita berkenaan dan menegaskan Harry tidak mempunyai pemandu peribadi yang boleh diarah pergi ke mana saja.

“Sebaliknya, Harry dibantu pemandu rasmi dan pengawal peribadi yang mengiringinya ke sesuatu tempat,” katanya kenyataan itu. - Agensi

mymetro
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update