Wednesday, April 21, 2010

Home » » Sayangilah ibubapa ....Ingatlah kamu juga akan tua

Sayangilah ibubapa ....Ingatlah kamu juga akan tua



Tadi semasa aku duk relek2 kat tempat kerja...member kamcing aku datang menghampiriku....mungkin ada sesuatu yang ingin disampaikannya...rupa2nye dia menunjukkan aku satu slide baru ....dia kata aku juga patut tengok ...aku pun try try lah tengok... member aku yang sorang nie, memang  suka tunjukkan aku cerita2 sensasi kalo tak pun biasanya dia bagi kat aku cerita cerita yang kelakar je....time tue..memang elok sangat! kena dengan aku yang sedang dalam keboringan yang tahap luar biasa..

Tanpa membiarkan masa berlalu dengan begitu sahaja (x berlengah la tuh!) ku usha kiri kanan, manalah tau kot2 tetiba je ada makhluk tuhan yang selalu aku duk panggil BOS!!!! keadaan ketika itu selamat sangat untuk aku meneruskan hajatku yang membuak2 nie... apa pulak cerita sensasi yang minah ni nak sangat aku tengok...  korang nak tau ape yang telah aku tengok....saksikan ini,kukongsikan bersama kalian..hayatilah..
klik sini
perghhhhh....sukar betul untuk aku membayangkan  kata2 yang terluah itu.... saat menatapi satu persatu baris kata2, bulu romaku meremang..entah ape yang sebenarnye perasaan aneh yang tiba2 meresap kat jiwa aku... terus terang, aku teringat segala kisah suka duka ketika aku  setahun jagung dulu...artikel saya sebelum nie

ku korek lubuk silam( kisah rumah padi dan aku)

dan

lelaki yang memiliki selautan ketabahan...



korang rasa insaf tak dengan slide kat atas tue...fuh..aku betul2 terkesan dengan kata2 tue..seolah2 merobek2 perasaan aku tika tu..korang jangan x percaya pula kisah rumah padi tu merupakan true story aku... sebab tu timbul rasa lain macam kat dada aku bila aku tengok slide tu..nak menangis pun ade...mau taknye, tiba2 tu jugak wajah lelaki tua kesayanganku kat kampung yang mungkin dalam kerinduan yang teramat, terbayang-bayang kat ruang mata aku nie... rumah yang korang tengok tu jauh lebih cantik dari rumah padi kesayangan aku...believe or not, believe it!!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update