Wednesday, February 9, 2011

Home » » Wanita mangsa rogol dan koma warga China

Wanita mangsa rogol dan koma warga China

SEREMBAN: Seorang wanita dipercayai menjadi mangsa rogol sebelum ditinggalkan dalam keadaan koma di persimpangan lampu isyarat di Pekan Lukut, Port Dickson, dekat sini, Jumaat lalu, dipercayai warga China.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Negeri Sembilan, Asisten Komisioner Hamdan Majid berkata, identiti wanita berusia 37 tahun itu dikenal pasti selepas polis menjalankan siasatan lanjut mengenai kejadian itu.

“Setakat ini, wanita berkenaan masih dalam keadaan ktirikal tetapi stabil dan menggunakan alat bantuan pernafasan. Pada masa sama, polis melakukan usaha mengesan suspek yang terbabit dalam kejadian itu,” katanya di sini, semalam.

Beliau berkata, siasatan polis juga tidak menolak kemungkinan mangsa diperlakukan demikian di tempat lain sebelum ditinggalkan di situ.

Menurutnya, polis meminta kerjasama orang ramai yang melihat kejadian itu supaya tampil memberi maklumat untuk membantu siasatan.


Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kejadian itu boleh menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Port Dickson di talian 06-6462999 atau balai polis berhampiran.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friend Update